תקנון אחריות

תנאי אחריות

לכל המוצרים הנרכשים באתר TABLETEAM אחריות לתקופה של 12 חודשים, ניתן להרחיב את האחריות בהתאם

 לאפשרויות בכל מוצר, תנאי האחריות והכולל בה משתנה מיצרן ליצרן.

בעמוד זה ניתן למצוא פירוט אודות האחריות הניתנת לכל יצרן ומוצריו, כמו גם הסבר כיצד לממש את האחריות במידת הצורך

מוצרי סמסונג:

אחריות יבואן רשמי של חברת סאני. אחריות ל12 חודשים

ניתן להרחיב את האחריות ולקבל שנתיים אחריות נוספות, בעלות נוספת (משתנה ממכשיר למכשיר).

*קבלת אחריות והתנהלות מתבצעת ישירות מול היבואן.

מוצרי אפל:

12 חודשי אחריות מעבדה רשמית של חברת iStore  היבואנית הרשמית של אפל בישראל.

האחריות כוללת חלקים מקוריים, התיקונים מתבצעים על ידי טכנאים מוסמכים ועל פי הוראות יצרן.

הרחבת אחריות לאייפד לשנה נוספת, כולל כיסוי לכל התקלות למעט שבר וקורוזיה, עם מעטפת של מכשיר חלופי, ללא תשלום על בדיקות מעבדה וללא השתתפות עצמית.

הרחבות אחריות

מחיר

תקופת אחריות

iStore Care for iPad × 24 Months

₪          274.95

שנתיים (כולל שנת יצרן)

iStore Care for iPad Pro × 24 Months

₪          550.00

שנתיים (כולל שנת יצרן)

*קבלת אחריות והתנהלות מתבצעת מול iStore ,היבואן הרשמי ישירות .

מיקרוסופט

12 חודשי אחריות השירות המקומי בישראל יינתן ע”י טאבלטיים. 

במידה והתקלה לא ניתנת לטיפול ע”י TABLETEAM יישלח המכשיר לתיקון או החלפה בחו”ל.

משך טיפול בחו”ל  21-30 ימי עסקים.

מוצרי גשם/אמדור/ אליטק/יוביבוט/SSA והשאר

12 חודשי אחריות של חברת TABLETEAM בהתאם לתנאי האחריות מטה.

אביזרים ,מתקנים, סוללות – 3 חודשי אחריות של חברת TABLETEAM.

תנאי האחריות

  • תוקף האחריות לפי תעודת אחריות זו החל מיום הוצאת חשבונית ע”י TABLETEAM.  משמעות האחריות היא כי בתקופת האחריות, החברה אחראית לתקן (בעצמה או באמצעות אחר מטעמה) ללא תמורה, כל קלקול שנתגלה במוצר בתקופת האחריות (למעט כאלו שלא מכוסים תחת האחריות כמפורט להלן) ולהחליף במידה שיידרש הדבר, את המוצר או כל חלק ממנו, לפי העניין, ללא תמורה, הכל על מנת להחזיר את המוצר למצבו טרם הקלקול. אם התיקון בתקופת האחריות יצריך החלפת חלקים, החברה תשתמש בחלקים מקוריים וחדשים. 
  • היה והמוצר תוקן או הוחלף על ידי החברה, המוצר המתוקן או המוחלף יהיה מכוסה על ידי תעודת אחריות זו ליתרת תקופת האחריות או ככל שניתנה תקופת אחריות נוספת מוגבלת, למשך תקופת האחריות הנוספת המוגבלת, לפי העניין. מובהר כי תיקון קלקול או החלפת מוצר או חלף לפי תעודת האחריות, אינם מאריכים את תקופת האחריות או תקופת האחריות המוגבלת הנוספת, ככל שניתנה. 
  • במכשירי ווינדוס מותקנים דרייברים מיוחדים. נבקש לא לאפס את מערכת ההפעלה ולא לעדכן גרסאות ווינדוס. כל שינוי או עדכון במערכת ההפעלה יכול להזיק לפעולתו התקינה של הטאבלט ולפגום באחריות.

 האחריות אינה כוללת: 

היה ויתברר טרם תיקון מוצר, כי הקלקול במוצר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות להלן, האחריות לפי תעודת אחריות זו לא תחול, והחברה תהיה רשאית לגבות תשלום בעד תיקון המוצר, החלפתו והובלתו:

  • שבר כתוצאה ממכה, נפילה או תאונה.
  • תקלה כתוצאה משימוש ברכיב או התקן שלא נרכשו כחלק מקורי של המוצר.
  • שימוש במוצר שלא למטרה לה נועד. 
  • קלקול עקב אספקת חשמל בלתי סדירה. 
  •  במקרה של טיפול לא נכון, שינוי כלשהו או תיקון אשר נעשה במוצר על ידי אדם שלא הוסמך ע”י הספק. 
  • קלקול עקב חיבור התקנים חיצוניים כלשהם. 
  • תקלות שנגרמו כתוצאה מהזנחה בהחזקת המוצר כגון : חדירת זוהמה, חול, רטיבות וכו’ לתוך המוצר. 
  • קלקול עקב נזקים שנגרמו כתוצאה מנזקי טבע (סערה, ברק וכו’).
  • במקרה בו התווית והמספר הסידורי של המוצר שונו או שאינם ניתנים לזיהוי.

 

SUPPORT

נתקלת בבעיה?
אנחנו כאן כדי לעזור. בטלפון, במייל או שאפשר למלא את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
דילוג לתוכן