מדיניות החזרות ומשלוחים

מדיניות החזרה, החלפה וביטול עסקה לרכישות שבוצעו דרך אתר האינטרנט שלנו יבוצעו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן (התשמ”א-1981)   ובמקרה של סתירה בין הוראות מדיניות זו להוראת החוק, יגברו הוראות החוק.

  1. ביטול עיסקה:
    ניתן לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם.

    אל אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עריכתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת פרטי העסקה, המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. בנסיבות אלה, רשאי העסק לדרוש מהצרכן להציג בפניו תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.

    לקוח המבקש לבטל עסקה, באחריותו להחזיר את המוצר במצב תקין ובאריזתו המקורית כפי שהתקבל עם כל האביזרים הנלווים.

    מדמי ההחזר ינוקו דמי ביטול בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100₪, הנמוך ביניהם.

    במידה והלקוח כבר קיבל את המוצר עליו להחזירו לחברה על חשבונו וגם במקרה זה החברה תחייב את הלקוח בדמי המשלוח על סך 50 ₪.

    על הלקוח לדאוג להחזרת המוצר בחזרה למחסני החברה, פרטי יצירת קשר בסעיף 4

  1. החזרת מוצר פגום או אי התאמה
    במקרה של ביטול עסקה כאמור בסעיף הקודם עקב פגם במוצר או חוסר התאמה, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם איסוף המוצר ע”י החנות, החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.

    לביטול העיסקה יש לשלוח פנייה בכתב לבית העסק על פי הפרטים המופיעים בסעיף 4.

  1. מדיניות החלפה
    ניתן להחליף מוצר במוצר אחר, בצירוף חשבונית רכישה, תוך 14 ימים מיום קבלת החשבונית או מיום קבלת המוצר, לפי המאוחר מביניהם. החלפת מוצר תתאפשר בתנאי שהמוצר סגור וארוז באריזתו המקורית עם כלל האביזירים הנלווים כפי שהתקבל. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה; העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח. 

    במקרה של הזמנה מיוחדת, לרבות הזמנת מוצר שאינו סטנדרטי ו/או מוצר שאינו קיים במלאי החברה ו/או מוצר מיוחד שהוזמן עפ”י דרישת הלקוח, לרבות מחשבים בקונפיגורציות מיוחדות, לא תחול מדיניות החזרת מוצרים כלל והלקוח ישא את מלוא התשלום.
    במקרים מיוחדים, החברה תיתן אפשרות של זיכוי ממחיר המוצר וזה ע”פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

  1. פרטי העסק ופרטי התקשרות
    שם: טאבלטיים (ב.ז. קום בע”מ)

    ח.פ: 513472225

    כתובת הדוא”ל: [email protected]

    טלפון: 08-8523548

טאבלטיים מציעה 3 אפשרויות שילוח:

1. משלוח עד הבית תוך 3 ימי עסקים – עם שליח UPS

 שיטת שילוח זו היא להזמנות המתקבלות עד השעה 14:00 בימי א-ה ולמוצרים הנמצאים במלאי בלבד. על כל מוצר באתר מסומן האם הוא במלאי או מה זמן האספקה שלו.
כל הזמנה שתתקבל אחרי השעה 14:00 תטופל ביום העסקים הבא אחריו. הזמנות שהתקבלו ביום חמישי מהשעה 14:00 יטופלו ביום העסקים הבא, כלומר ביום ראשון.
שעות החלוקה של UPS הן 9:00 – 18:00, וביום האספקה הם שולחים SMS עם טווח של 4 שעות.

למוקמות מרוחקים ייתכנו זמני אספקה שונים, בין 5-7 ימי עסקים.

במשלוח עם שליח עד הבית, עלות המשלוח היא 50 ש”ח, למקומות מרוחקים תעריף המשלוח וזמני ההגעה עלולים להשתנות.

2. נקודת איסוף – שילוח עם חברת UPS לנקודת איסוף

שירות זה הוא של חברת UPS נועד להקל על איסוף החבילה למי שאינו יכול להמתין בבית במהלך יום החלוקה.
כאשר מבצעים הזמנה באתר ובוחרים בשיטה זו, ניתן לבחור נקודת איסוף הקרובה ביותר לכתובת שהקלדתם.
כשהחבילה תגיעה לנקודת האיסוף אתם תקבלו הודעה לטלפו כשהחבילה מוכנה לאיסוף.
חשוב!
לא ללכת לאסוף לפני שאתם מקבלים הודעה שהחבילה הגיע וניתן ללכת לאסוף.

ניתן לאסוף את החבילה תוך 48 שעות לכל היותר. לאחר זמן זה, המשלוח יחזור אלינו בחזרה ובמקרה זה נאלץ לחייב 17 ש”ח נוספים, במידה והלקוח ירצה שוב להזמין הוא ישלם שוב את סכום השילוח.

משלוח פיקאפ לנקודת איסוף, המשלוח הינו בעלות 17 ש”ח.

לנוחיותכם, להלן קישור לאתר בו תוכלו לראות את כל נקודות האיסוף ש-UPS מציעה: https://www.pickuppoint.co.il

3. איסוף עצמי

ניתן להגיע לאסוף חבילה לאחר כשעתיים מהשלמת החיוב ורק לאחר קבלת המסרון שהחבילה מוכנה. יש להגיע עם תעודה מזהה ולאסוף את המוצר.
ניתן לאסוף בימים א-ה בין בשעות 9:00 – 16:00.


נא לא להגיע לפני קבלת ההודעה שההזמנה מוכנה!

SUPPORT

נתקלת בבעיה?
אנחנו כאן כדי לעזור. בטלפון, במייל או שאפשר למלא את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
דילוג לתוכן