שאלות נפוצות

הזמנות ומוצרים

פשוט וקל! 

  • בוחרים את המוצר
  • מוסיפים לעגלת הקניות
  • לוחצים על כפתור “לקנייה”
  • בוחרים שיטת משלוח
  • ממלאים פרטים
  • משלמים ומקבלים אישור במייל
  • זהו, נתראה בקרוב

אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי (ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט), Apple pay ו- Google pay. 

התשלום באתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר.

 

רוצה לשנות את ההזמנה? יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בווטסאפ או במייל.


רוצה לבטל את ההזמנה? ניתן לבטל את ההזמנה בהתאם למדיניות ביטולים והחזרות.

ליד כל מוצר באתר כתוב אם או במלאי או חסר. 

החדשות הטובות? ניתן להזמין בקלות כל מוצר שחסר.

משלוחים

יש כמה אפשרויות: איסוף עצמי ללא עלות, משלוח חינם לנקודת איסוף או משלוח עד הבית בתשלום.

משלוח עד לדלת הבית – 50 ש”ח

משלוח לנקודת איסוף – 17 ש”ח

ותמיד אפשר גם לבוא להגיד שלום ולאסוף את המשלוח מאיתנו בחינם.

המוצרים יוצאים לדרך מרגע אישור ההזמנה על ידי חברת האשראי (לרוב עד 3 ימי עסקים).

זמני האספקה עשויים להשתנות במוצרים חריגים. 

ביטולים החזרות ושירות

ברור. על פי חוק, ניתן לבטל את ההזמנה עד 14 יום ממועד הרכישה, בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד מדיניות ביטולים והחזרות 

  • למעבר לעמוד מדיניות ביטולים והחזרות- לחץ כאן.

אלינו! אפשר ליצור איתנו קשר בטלפון (נוסיף בהמשך) או דרך ה-WhatsApp. מה שנוח לך.

במקרה כזה יש לפנות לנותן השירות. הפרטים מופיעים בעמוד המוצר.

ההזמנה עוד לא סופקה? אפשר לפנות אלינו בטלפון בשעות הפעילות: א’ עד ה’ בשעות 8:00 עד 16:00.

 לא לשכוח  להכין מראש את מספר ההזמנה לצורך זיהוי.

אחריות

האחריות היא לתיקון ליקויים במערכת האלקטרונית או המכנית של המוצרים, שמקורם אך ורק עקב פגם בתהליך ייצור המוצרים ו/או בחומרים אשר שימשו בתהליך ייצור זה, כפי שיפורט בכתב האחריות שקיבלת עם רכישת המכשיר. אחריות היצרן משתנה מספק לספק.

במקרה כזה יש  ליצור איתנו קשר ב בוואטסאפ ???? או עם היצרן עצמו כפי שמופיע בדף המוצר.

SUPPORT

נתקלת בבעיה?
אנחנו כאן כדי לעזור. בטלפון, במייל או שאפשר למלא את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
מבצע טאבלט ילדים
מסגרת תמונות דיגיטלית
מסגרת תמונות דיגיטלית
מסגרת תמונות דיגיטלית
מסגרת תמונות דיגיטלית
מבצע 17%
מבצע 17%
מבצע 17%
מבצע 17%
דילוג לתוכן