תנאי אחריות
לכל המוצרים הנרכשים באתר TABLETEAM אחריות לתקופה של 12 חודשים, ניתן להרחיב את האחריות בהתאם
לאפשרויות בכל מוצר, תנאי האחריות והכולל בה משתנה מיצרן ליצרן.
בעמוד זה ניתן למצוא פירוט אודות האחריות הניתנת לכל יצרן ומוצריו, כמו גם הסבר כיצד לממש את האחריות במידת הצורך
מוצרי סמסונג:
אחריות יבואן רשמי של חברת סאני. אחריות ל12 חודשים
ניתן להרחיב את האחריות ולקבל שנתיים אחריות נוספות, בעלות נוספת (משתנה ממכשיר למכשיר).
*קבלת אחריות והתנהלות מתבצעת ישירות מול היבואן.
מוצרי אפל:
12 חודשי אחריות מעבדה רשמית של חברת iStore היבואנית הרשמית של אפל בישראל.
האחריות כוללת חלקים מקוריים, התיקונים מתבצעים על ידי טכנאים מוסמכים ועל פי הוראות יצרן.
הרחבת אחריות לאייפד לשנה נוספת, כולל כיסוי לכל התקלות למעט שבר וקורוזיה, עם מעטפת של מכשיר חלופי, ללא תשלום על בדיקות מעבדה וללא השתתפות עצמית.
הרחבות אחריות |
מחיר |
תקופת אחריות |
iStore Care for iPad × 24 Months |
₪ 274.95 |
שנתיים (כולל שנת יצרן) |
iStore Care for iPad Pro × 24 Months |
₪ 550.00 |
שנתיים (כולל שנת יצרן) |
*קבלת אחריות והתנהלות מתבצעת מול iStore ,היבואן הרשמי ישירות .
מיקרוסופט –
12 חודשי אחריות השירות המקומי בישראל יינתן ע”י טאבלטיים.
במידה והתקלה לא ניתנת לטיפול ע”י TABLETEAM יישלח המכשיר לתיקון או החלפה בחו”ל.
משך טיפול בחו”ל 21-30 ימי עסקים.
מוצרי גשם/אמדור/ אליטק/יוביבוט/SSA והשאר
12 חודשי אחריות של חברת TABLETEAM בהתאם לתנאי האחריות מטה.
אביזרים ,מתקנים, סוללות – 3 חודשי אחריות של חברת TABLETEAM.
תנאי האחריות
האחריות אינה כוללת:
היה ויתברר טרם תיקון מוצר, כי הקלקול במוצר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות להלן, האחריות לפי תעודת אחריות זו לא תחול, והחברה תהיה רשאית לגבות תשלום בעד תיקון המוצר, החלפתו והובלתו: