איך לבחור מסגרת תמונות דיגיטלית?

בעבר, כדי ליהנות מהתמונות שלנו בבית, היינו צריכים לפתח אותן ולשים במסגרת וכמובן להחליף ולעדכן בכל כמה זמן. בימינו, כבר אין סיבה להתפשר על תמונות ספורות בלבד והעידן הטכנולוגי מאפשר לנו ליהנות מכמה תמונות שאנחנו רוצים ובאופן אקראי ומתחלף.  אם אתם עדיין לא נהנים מהאפשרות הזו, כנראה שאין לכם מסגרת תמונות דיגיטלית בבית. עם המוצר הנהדר הזה תוכלו להציג כל תמונה שאתם רוצים ולכל מטרה. רגע לפני שנסביר לכם איך הכי נכון וחכם לבחור מוצר כזה, ואו ננסה להבין בכלל מה זה מסגרת תמונות דיגיטלית.
מסגרת תמונה דיגיטלית

.מסגרת לתמונות דיגיטליות: הרגעים היפים שלכם בכל זמן ומקום

בעידן הצילום האנלוגי, היינו מצלמים כמות קטנה יחסית ומוגבלת של תמונות, מפתחים ואז מסדרים באלבומים או ממסגרים. 

בימינו, המצלמה העיקרית של רוב האנשים היא המצלמה בסמארטפון והיא טובה ואיכותית לא פחות ממצלמות מקצועיות. הזמינות הקלה לצילום בכל רגע נתון ואיכות התמונות מצריך שטח אחסון עצום לכל אחד. ככה בדיוק לכל אחד מאיתנו יש ספריית תמונות עמוסה עם הרבה רגעים יפים שאף אחד לא רואה. 

מסגרת דיגיטלית לתמונות בעצם פותרת לנו את הבעיה ומאפשרת להזרים תמונות שנבחר ישר מהטלפון למסך. 

נוכל ליצור קולאז׳ים, להוסיף סאונד ואפילו לצרף קטעי וידאו קצרים, את המסגרת אפשר לשים בכל מקום – בסלון שהאורחים יכולים לראות, בחדר השינה ואפילו במקום העבודה או בעסק. 

אז עכשיו כשאתם מבינים בדיוק במה מדובר, הנה טיפים מאיתנו, איך לבחור מסגרת תמונות דיגיטלית איכותית שמתאימה לכם?

כך תבחרו מסגרת תמונות דיגיטלית

  • גודל המסך: ישנם דגמים שונים בטווח של15״-8״ וצריך לבחור בהתאם למטרה של המסגרת. במשרד למשל כשיושבים קרוב, אפשר לבחור בגודל קטן יותר. אם רוצים להציג תמונות לאורחים, עדיף מסך גדול יותר. 
  • רזולוציה ואיכות תצוגה: הרזולוציה היא פרמטר חשוב ותקבע במידה רבה את איכות התצוגה. רזולוציה גבוהה משמעה תמונה חדה ומפורטת יותר וככל שהמסך גדול יותר ככה היא חשובה יותר. 
  • בהירות: בהירות גבוהה תורמת לאיכות התמונה, אבל חשוב מכך – היא אחראית לאיך שנראה את התמונה בסביבות יחסית מוארות. אם רוצים להציג תמונות במקום חיצוני למשל חשוב לבחור דגם עם בהירות גבוהה.
  • זווית צפייה: זווית רחבה תאפשר לצפות בתמונה מהצד מבלי שתיפגם איכות התמונה. מומלץ לבחור מסגרת תמונות דיגיטלית עם זווית צפייה רחבה ככל האפשר. 
  • זיכרון: נפח האחסון הוא עוד נדבך חשוב. חלק מהדגמים מגיעים עם זיכרון מובנה ואחרים עם כרטיס זיכרון, מה שמאפשר להגדיל את הנפח בהמשך במידת הצורך. 
  • תפעול: מומלץ לחפש דגמים שמגיעים עם מערכת הפעלה פשוטה. כיום ניתן למצוא מסכי מגע עם ממשקים נוחים מאד שכל אחד יכול לתפעל בקלות. 
  • פורמטים נתמכים: חפשו מסגרת שתומכת בסוג המכשיר שלכם. הדגמים הטובים ביותר תומכים בכל הפורמטים הקיימים ובעיקר אנדרואיד ו-IOS. 
  • חיבורים: בדקו את החיבורים למכשיר. האם יש אפשרות לסינכרון דרך WIFI או בלוטוס (בעצם מסגרות לתמונות אונליין) או חיבור חוטי בלבד. שימו לב, זהו פרמטר חשוב מאד.  

frameo – מסגרת ששווה להכיר

אנחנו ממליצים בחום לעשות בדיקה מקיפה ולוודא שאתם בוחרים במסגרת תמונות דיגיטלית שמתאימה לכם. בתור סיפתח – הנה מסגרת תמונות דיגיטלית מומלצת שאנחנו ממש אוהבים.

framo היא מסגרת תמונות מעולה בגודל 10.1 אינץ׳. תוכלו לשתף בה תמונות, סרטוני וידאו ומוזיקה בכל זמן ובכל מקום בעולם. תוכלו לתפעל את כל העניין בקלות דרך אפליקציה ייעודית לאנדרואיד ואפל.

דרכה תוכלו גם להעביר תמונות וסרטונים וגם ליצור מצגות. את המסגרת עצמה תוכלו לתפעל בקלות באמצעות מסך מגע ומערכת ההפעלה מגיעה במגוון שפות – עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ושפות נוספות. לבסוף תוכלו לבחור אם להעמיד אותה עם מתקן ייעודי או לתלות אותה בקלות על הקיר.  

מכאן זה הזמן שלכם לבחור מסגרת תמונות דיגיטלית ולהתחיל להנות מכל הזכרונות היפים שלכם במהלך השנים. מסגרת תמונות דיגיטלית היא נכס לבית ואפילו לעסקים וכאן תוכלו למצוא דגמים מובילים. רוצים לדעת עוד? צוות המומחים של ב.ז-קום זמין עבורכם בכל שלב.

SUPPORT

נתקלת בבעיה?
אנחנו כאן כדי לעזור. בטלפון, במייל או שאפשר למלא את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
מבצע טאבלט ילדים
מסגרת תמונות דיגיטלית
מסגרת תמונות דיגיטלית
מסגרת תמונות דיגיטלית
מסגרת תמונות דיגיטלית
מבצע 17%
מבצע 17%
מבצע 17%
מבצע 17%
דילוג לתוכן